Promocja! Mysz TRACER GAMEZONE Hornet :: 35,00 zł ::.

Jesteśmy hurtownią płyt CD-R, DVD-R oraz akcesorii komputerowych. Prowadzimy sprzedaż hurtową i detaliczną. Po rejestracji na naszej stronie www.hcc.pl i po weryfikacji wpisu przydzielamy korzystny rabat. Na rynku jesteśmy już od wielu lat i handlujemy z wieloma firmami z całej Polski.

- ODBIÓR OSOBISTY - TYLKO ZAKUPY INTERNETOWE ZŁOŻONE ON-LINE SĄ PREMIOWANE GWARANCJĄ CENY ZE STRONY WWW PRZY ODBIORZE -

* HCC Komputer - ul. Stawowa 29 - 43-300 Bielsko-Biała - tel. 78 911 17 17 , email: cdr@hcc.pl - NIP 5471480249 - Regon 070774141 *
 
Wolne 10 miejsc - Zarabiaj
Nadawaj u Nas Szybkie Paczki

Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Wybierz kategorię
Towar dnia
15,00 zł
Najczęściej oglądane
Partnerzy

Sklep Hcc.pl - opinie klientów

Podgląd zamówienia

Aby sprawdzić status zamówienia wpisz jego unikalny numer
Regulamin sklepu.
REGULAMIN SPRZEDAŻY  - Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 25.12.2014 r.

§ 1
PRZEDMIOT REGULACJI
1.1. Niniejszy Regulamin Sprzedaży – zwany dalej Regulaminem - ma zastosowanie  w sklepie on-line www.hcc.pl w ramach zorganizowanej działalności gospodarczej sprzedającego prowadzonej pod firmą: HCC Komputer, Stawowa 29, 43-303 Bielsko-Biała, NIP 5471480249  REGON 070774141, Ewidencja działalności prowadzona przez Prezydenta miasta Bielsko-Biała nr 32685, e-mail: cdr@hcc.pl , telefon 789111717, zwanego dalej Sklepem. Kontakt ze Sklepem może być realizowany z wykorzystaniem wszystkich powyżej wskazanych danych teleadresowych.
1.2. Przedmiotem Regulaminu jest określenie zasad i warunków prowadzenia przez Sklep sprzedaży oraz świadczenia usług za pośrednictwem strony www.hcc.pl, w tym w szczególności: określenie praw i obowiązków wszystkich stron, reguł związanych z zawieraniem i realizacją umów zawieranych na odległość oraz trybu postępowania reklamacyjnego.
1.3. Postanowienia Regulaminu w zakresie przedmiotu umowy nie mają zastosowania dla danego zamówienia w zakresie, w jakim pozostają w sprzeczności z jednoznaczną treścią zamieszczoną w opisie aukcji.
1.4. Składanie Zamówień jest możliwe wyłącznie poprzez funkcje sklepu HCC. Komunikacja Klientów ze Sklepem odbywa się przede wszystkim w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty e-mail, a także za pomocą aktualnie dostępnych mechanizmów lub formularzy kontaktowych udostępnionych na stronie sklepu.
1.5. Sklep nie prowadzi sprzedaży lub dostaw treści cyfrowych, tj. danych wytwarzanych i dostarczanych w postaci cyfrowej, jak również nie umożliwia zawierania umów w przedmiocie dostarczania wody, gazu, energii elektrycznej.

§ 2
ZASADY PROWADZENIA SPRZEDAŻY
2.1. Sklep prezentuje oferty sprzedaży posiadanego asortymentu wystawiając ogólnodostępne oferty na stronie HCC.PL. Kupujący ma możliwość dokonywania zamówień w Sklepie w trybie 24 godzin/7 dni w tygodniu/365 dni w roku.
2.2. Przedmiotem transakcji sprzedaży są legalnie wprowadzone na rynek polski oraz dopuszczone do obrotu towary. Prezentowane w opisach aukcji informacje dotyczące towarów są zgodne z danymi katalogowymi producentów. Informacja o producencie lub importerze danego towaru znajduje się w opisie aukcji, podobnie jak inne informacje, o ile są wymagane przez odrębne przepisy (np. znak bezpieczeństwa, znak zgodności, określenie energochłonności).
2.3. Każdy towar zawiera opis przedmiotu określający jego istotne właściwości oraz stan, jak również warunki finansowe aukcji, tj. w szczególności cenę – obejmującą wszystkie jej składniki - oraz dodatkowo wskazuje koszty dostawy, które są uzależnione od wybranego przez kupującego sposobu płatności i dostawy. Wszystkie ceny podane na aukcjach są cenami brutto, a kwoty wyrażane są w złotych polskich (PLN). W przypadku aukcji dotyczących świadczenia usług opis aukcji zawiera także informacje o czasie trwania umowy lub o sposobie i przesłankach wypowiedzenia umowy - jeżeli umowa jest zawarta na czas nieoznaczony lub jeżeli ma ulegać automatycznemu przedłużeniu, jak również o  minimalnym czasie trwania zobowiązań konsumenta wynikających z umowy.
2.4. Standardowym sposobem płatności za zakupiony towar lub usługę jest dokonanie przez kupującego przelewu na rachunek bankowy Sklepu o numerze 04114020040000360246021776 , ewentualnie także płatność za pobraniem.
2.5. Warunki określone w ofercie są wiążące dla Sklepu przez cały czas trwania.
2.6. Sklep udziela odpowiedzi na kierowane drogą mailową dodatkowe zapytania dotyczące oferty, w szczególności przedstawia szacowane łączne koszty wysyłki towarów w przypadku dokonania przez kupującego jednoczesnego zakupu kilku przedmiotów. Odpowiedzi udzielane są w terminie wynikającym ze zwyczajnego toku czynności Sklepu.
2.7. Jeżeli konkretny towar objęty jest gwarancją producenta informacja w tym zakresie znajduje się w opisie danej aukcji.

§ 3
ZAWARCIE UMOWY
3.1. Przed złożeniem zamówienia, kupujący umieszcza w wirtualnym koszyku wybrany przez siebie towar lub usługę, które zamierza nabyć. Wirtualny koszyk jest narzędziem umożliwiającym agregację wybranych towarów/usług przed ich zakupem, przeliczanie wartości towarów/usług zgromadzonych w koszyku oraz przeliczanie kosztów dostawy. Podczas wyboru towarów/usług kupujący może dowolnie zarządzać zawartością koszyka poprzez dodawanie do koszyka kolejnych towarów/usług lub usuwanie ich z koszyka.
3.2. Po ostatecznym wyborze towarów/usług przeznaczonych do zakupu, kupujący zostaje skierowany do zapewnionego przez system Allegro formularza internetowego służącego do składania zamówień w Sklepie. Formularz składania zamówienia może być złożony z formularzy składowych, służących do określenia: adresu dostawy, sposobu dostawy, sposobu dokonania płatności za towar/usługę.
3.3. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w trybie i na zasadach określonych w Regulaminie Sklepu .
3.4. Treść zawartej pomiędzy Sklepem a kupującym umowy sprzedaży określona jest przez treść danej oferty oraz postanowienia Regulaminu.
3.5. Na adres mailowy kupującego wysyłane jest za pośrednictwem strony HCC.PL potwierdzenie zawarcia umowy wraz z informacją o warunkach realizacji i treści zawartej umowy.
3.6. Umowy będące rezultatem prowadzonych ofert są zawierane w języku polskim i w oparciu o polski porządek prawny.

§ 4
OBOWIĄZKI STRON
4.1. Kupujący, który kupił towar zobowiązany jest do zapłaty ceny wynikającej z oferty wraz z kosztami dostawy uzależnionymi od wybranej opcji dostawy, zaś Sklep zobowiązany jest do wydania rzeczy objętej przedmiotem aukcji.
4.2. Zmiana warunków umowy wymaga zgody obu stron, a w przypadku zmian w ilości i rodzaju zakupionego asortymentu lub trybu dostawy, które mają wpływ na zwiększenie ceny lub kosztów wysyłki - w szczególności w razie wniosku o dokonanie ubezpieczenia przesyłki -  zmiana wymaga dokonania odpowiednich dopłat przez kupującego.
4.3. Płatności za nabyte w Sklepie towary (cena oraz koszty dostawy) dokonywane są za pomocą narzędzi płatniczych udostępnianych w Sklepie. Użytkownik dokonuje zakupu towaru według cen oraz wysokości kosztów dostawy obowiązujących w chwili złożenia zamówienia.
4.4. Do wysyłanego towaru Sklep dołącza paragon potwierdzający zakup. Kupujący powinien poinformować Sklep o potrzebie wystawienia faktury VAT, jeżeli zachodzą ku temu przesłanki określone w przepisach prawa podatkowego, a obowiązek ten nie wynika jednoznacznie z informacji o statusie kupującego przekazanej uprzednio do Sklepu.

§ 5
DOSTAWA TOWARU
5.1. Spośród dostępnych opcji dostawy wskazanych w ramach danej oferty kupujący wybiera tryb dostawy i informuje o tym wyborze Sklep za pośrednictwem formularza sprzedaży, poczty, e-mail lub telefonicznie.
5.2. Wskazane w ofercie kwoty określające koszty wysyłki dotyczą jedynie dostaw na terenie Polski. Wysyłka towaru poza granice kraju wymaga odrębnych ustaleń co do możliwości jej dokonania oraz kosztów takiej wysyłki.
5.3. Wysyłka zakupionego towaru następuje w dni robocze, w terminie 48-godzin - w zależności od wyboru formy dostawy - od daty poinformowania Sklepu przez kupującego o wyborze przesyłki kurierskiej za pobraniem lub od daty uznania rachunku Sklepu wpłatą pełnej należności wynikającej z zawartej umowy (cena i koszty dostawy).
5.4. W sytuacji, gdy Sklep jest obowiązany przesłać rzecz konsumentowi do oznaczonego miejsca, miejsce to uważa się za miejsce spełnienia świadczenia, a niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy przechodzi na kupującego z chwilą jej wydania kupującemu. Za wydanie rzeczy uważa się jej powierzenie przez sprzedawcę przewoźnikowi, jeżeli sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez kupującego.
5.5. Przesyłki są ubezpieczane jedynie na wniosek kupującego i pod warunkiem dokonania przez niego odpowiedniej przedpłaty równej dodatkowym kosztom ubezpieczenia.
5.6. Przesyłki pakowane są w sposób zapewniający ich bezpieczny transport, co uwarunkowane jest uprawnieniem przewoźnika do odmowy przyjęcia do przewozu rzeczy, których stan jest wadliwy lub opakowanie niedostateczne albo nie mających wymaganego opakowania.
5.7. Jeżeli w trakcie transportu dojdzie z winy przewoźnika lub osoby trzeciej do zdarzenia, które może mieć wpływ na realizację umowy Sklep oraz kupujący będą współpracować w ramach ustalania i udokumentowania skutków tego zdarzenia oraz zobowiązani są do dochowania należytej staranności podejmowanych działań.
5.8. W przypadku stwierdzenia przez kupującego, że otrzymana przesyłka nosi ślady uszkodzenia lub otwierania, kupujący jest uprawniony zażądać dokonania przez przewoźnika protokolarnego ustalenia stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody.
5.9. Jeżeli po wydaniu przesyłki ujawniono ubytek lub uszkodzenie nie dające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, przewoźnik ustala stan przesyłki na żądanie kupującego, które może być zgłoszone niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki.
5.10. Realizacja uprawnień wskazanych w pkt 5.7 – 5.9 nie ma wpływu na przewidziane prawem uprawnienia konsumentów.

§ 6
SZCZEGÓLNE UPRAWNIENIA KONSUMENTÓW
6.1. Kupujący będący konsumentem, który zawarł umowę ze Sklepem (umowa zawarta na odległość) może od niej w terminie 14 dni odstąpić bez podania przyczyn i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt 6.11, 6.12 i 6.13 niniejszego paragrafu.
6.2. Jeżeli na wyraźne żądanie konsumenta wykonywanie usługi zamówionej w Sklepie ma się rozpocząć przed upływem terminu do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, Sklep wymaga od konsumenta złożenia wyraźnego oświadczenia zawierającego takie żądanie - w szczególności takie żądanie może być złożone w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty e-mail.
6.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej za pośrednictwem Sklepu rozpoczyna się od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Natomiast w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – bieg tego terminu rozpoczyna się od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, zaś w przypadku umowy, która polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy.
6.4. Bieg terminu do odstąpienia od umowy o świadczenie usług zawartej za pośrednictwem Sklepu rozpoczyna się od daty zawarcia tej umowy o świadczenie usług.
6.5. Jeżeli konsument nie został poinformowany przez Sklep o prawie odstąpienia od umowy, prawo to wygasa po upływie 12 miesięcy od dnia upływu terminu określonego w pkt 6.1. niniejszego paragrafu. Jeżeli konsument został poinformowany przez Sklep o prawie odstąpienia od umowy przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym, termin do odstąpienia od umowy upływa po 14 dniach od udzielenia konsumentowi informacji o tym prawie.
6.6. Konsument może odstąpić od umowy, składając do Sklepu oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem, w tym wysłanie go drogą elektroniczną na adres e-mail Sklepu.
6.7. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sklep przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
6.8. Sklep zwraca konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy. Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
6.9. Jeżeli Sklep nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
6.10. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz do Sklepu lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sklep do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sklep zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
6.11. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
6.12. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że Sklep zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.
6.13. Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z pkt 6.2. Regulaminu, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
6.14. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że Sklep nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy (o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość, a także o wzorze formularza odstąpienia od umowy, zawartym w załączniku nr 1 do Regulaminu).
6.15. W chwili odstąpienia przez konsumenta od umowy zawartej na odległość wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez konsumenta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez Sklep lub osobę trzecią na podstawie porozumienia ze Sklepem konsument nie ponosi kosztów związanych z wygaśnięciem tych umów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt 6.11, 6.12 i 6.13  niniejszego paragrafu. Jeżeli umowa dodatkowa została zawarta z osobą trzecią, Sklep poinformuje tę osobę o odstąpieniu przez konsumenta od umowy.
6.16. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
k) zawartej w drodze aukcji publicznej;
l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
m) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

§ 7
ZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ

7.1. Sklep jako sprzedawca jest obowiązany dostarczyć przedmiot umowy bez wad i ponosi odpowiedzialność względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
7.2. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:
1) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
2)  nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;
3)  nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
4)  została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.
7.3. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.  Jeżeli kupującym jest konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego.
7.4. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu; w razie sprzedaży prawa sprzedawca jest odpowiedzialny także za istnienie prawa (wada prawna).
7.5. Sklep w całości wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu rękojmi za sprzedane towary względem Klientów niebędących konsumentami.
7.6. Szczegółowe uprawnienia kupującego, jak również zasady oraz tryb realizacji uprawnień z rękojmi regulują przepisy Kodeksu Cywilnego – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. z 2014 r. poz. 121 z późn. zm.).

§ 8
GWARANCJA
8.1. Towary mogą posiadać gwarancję producenta lub importera, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Sklep nie udziela odrębnej gwarancji na sprzedawane towary.
8.2. Zasady gwarancji producenta lub importera nie są jednakowe dla wszystkich towarów objętych asortymentem Sklepu. Informacje o udzieleniu gwarancji, okresie obowiązywania gwarancji oraz jej warunkach, zawarte są każdorazowo w opisie danego towaru oraz na kartach / drukach gwarancyjnych towarów dostarczanych Klientowi wraz z towarem.
8.3. Obowiązki gwaranta mogą w szczególności polegać na zwrocie zapłaconej ceny, wymianie rzeczy bądź jej naprawie oraz zapewnieniu innych usług.
8.4. Jeżeli została udzielona gwarancja co do jakości rzeczy sprzedanej, poczytuje się w razie wątpliwości, że gwarant jest obowiązany do usunięcia wady fizycznej rzeczy lub do dostarczenia rzeczy wolnej od wad, o ile wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w oświadczeniu gwarancyjnym.
8.5. Jeżeli w warunkach gwarancji nie zastrzeżono innego terminu, termin gwarancji wynosi dwa lata licząc od dnia, kiedy rzecz została kupującemu wydana.
8.6. Kupujący może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. Wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi. Jednakże w razie wykonywania przez kupującego uprawnień z gwarancji bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi ulega zawieszeniu z dniem zawiadomienia sprzedawcy o wadzie. Termin ten biegnie dalej od dnia odmowy przez gwaranta wykonania obowiązków wynikających z gwarancji albo bezskutecznego upływu czasu na ich wykonanie.
§ 9
REKLAMACJE
9.1. Sklep rozpatruje reklamacje przekazane w formie elektronicznej na adres : cdr@hcc.pl lub pisemnie na adres Sklepu: HCC Komputer, ul. Stawowa 29, 43-303 Bielsko-Biała.
9.2. Reklamacja powinna zawierać dane kontaktowe klienta, oznaczenie aukcji, opis problemu. Dołączenie do reklamacji kopii faktury/paragonu dokumentującej sprzedaż, szczegółowego opisu przyczyn reklamacji i dokumentacji fotograficznej potwierdzającej okoliczności opisane w reklamacji, jak również oznaczenie przesyłki/maila określeniem „Reklamacja“, pozwala przyśpieszyć czas rozpatrywania reklamacji przez Sklep.
9.3. Jeżeli zgłoszenie ma braki lub nieścisłości uniemożliwiające nadanie mu dalszego biegu Sklep zwróci się do klienta o ich uzupełnienie lub wyjaśnienie.
9.4. Sklep rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jej zgłoszenia. Odpowiedź udzielana jest w takiej samej formie w jakiej została zgłoszona reklamacja, chyba że co innego wynikało z jej treści. 
9.5. Sklep nie przyjmuje kierowanych do niego przesyłek pocztowych odesłanych za pobraniem, jeśli taki sposób dostawy nie został uprzednio uzgodniony i zaakceptowany przez Sklep.
9.6. Odpowiedź na reklamację, o ile Klient nie zastrzegł sobie wyłącznie kontaktu w formie pisemnej, udzielana jest pisemnie lub w formie elektronicznej na podany do kontaktu adres poczty e-mail Klienta.
9.7. W razie sporu ze Sklepem konsument może korzystać z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów, w tym w szczególności z doradztwa rzeczników konsumentów, mediacji wojewódzkich inspektorów inspekcji handlowej, czy stałych polubownych sądów konsumenckich - tryb i organizację pracy tych instytucji określa ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów z dnia 16 lutego 2007 r. (Dz.U. Nr 50, poz. 331) oraz ustawa o Inspekcji Handlowej z dnia 15 grudnia 2000 r. (Dz.U. 2001 Nr 4, poz. 25).
9.8. Szczegółowe informacje w przedmiocie sposobów polubownego rozpoznawania sporów konsumenckich znajdują się również na stronie http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php


§ 10
NOTA PRAWNA
10.1. Stanowiące rezultat twórczego opracowania elementy zawarte na stronach aukcji – w szczególności opracowany przez Sklep układ i treść opisu aukcji, jak również hasła i slogany reklamowe, a także wykonane przez Sklep zdjęcia towarów - stanowią przedmiot ochrony prawa autorskiego i ich wykorzystywanie bez pisemnej zgody Sklepu jest zabronione.
10.2. Treść niniejszego Regulaminu również stanowi przedmiot ochrony prawa autorskiego i nie może być wykorzystywana przez osoby trzecie bez zgody autora. W szczególności zabronione jest wykorzystywanie go w całości lub we fragmentach przez innych użytkowników prowadzących sprzedaż za pośrednictwem portalu Allegro.
10.3. Naruszenie przysługujących Sklepowi autorskich praw majątkowych uprawnia go do podjęcia w stosunku do osoby, która naruszyła te prawa działań przewidzianych w ustawie z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. W szczególności obejmuje to żądanie naprawienia wyrządzonej szkody poprzez zapłatę sumy pieniężnej w wysokości odpowiadającej dwukrotności, a w przypadku gdy naruszenie jest zawinione - trzykrotności stosownego wynagrodzenia, które w chwili jego dochodzenia byłoby należne tytułem udzielenia przez uprawnionego zgody na korzystanie z utworu.
10.4. Firma Sklepu podlega ochronie przewidzianej w Kodeksie cywilnym. Podmiot, który w prowadzonej ze sklepem korespondencji, wystawionym komentarzu lub innej aktywności prowadzonej w ramach i poza Allegro zniesławi lub pomówi osoby fizyczne zaangażowane w prowadzenie Sklepu lub też naruszy lub zagrozi naruszeniem renomy lub firmy Sklepu, naraża się na konsekwencje prawne objęte przepisami prawa karnego, prawa cywilnego oraz przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
10.5. Sklep – niezależnie od regulacji objętych Regulaminem Allegro - zastrzega sobie uprawnienie do podejmowania przepisanych prawem działań nakierowanych na sankcjonowanie czynów niedozwolonych określonych w pkt 10.4. W zakresie ochrony firmy Sklepu obejmuje to w szczególności uprawnienie do żądania zaniechania bezprawnego działania, usunięcia jego skutków, złożenia oświadczenia lub oświadczeń w odpowiedniej treści i formie, naprawienia na zasadach ogólnych szkody majątkowej lub wydania korzyści uzyskanej przez osobę, która dopuściła się naruszenia.
10.6. Zarejestrowane znaki towarowe innych podmiotów są wykorzystywane przez Sklep w ramach aukcji jedynie w zakresie koniecznym dla wskazania przeznaczenia towaru, zwłaszcza gdy chodzi o oferowane części zamienne, akcesoria lub usługi.

§ 11
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
11.1. Dla prawidłowego odczytu treści aukcji Sklepu konieczne jest posiadanie systemu Windows XP lub nowszego albo systemu z rodziny Linux, jak również przeglądarki w wersji co najmniej:  Internet Explorer v.8, Mozilla Firefox v.2, Opera v.10, Google Chrome v.6 – albo oprogramowania równorzędnego pod względem wydajności i specyfikacji technicznej.
11.2. Przetwarzanie danych osobowych kupującego dokonywane jest przez Sklep wyłącznie dla potrzeb realizacji zawartej umowy i w celu wystawienia faktury, rachunku lub prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla realizacji zawartej umowy sprzedaży. Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania.
11.3. Regulamin może być zmieniony w trybie przewidzianym dla zmiany wzorców umownych w Kodeksie cywilnym. Zmiana Regulaminu może w wynikać w szczególności ze zmiany stanu prawnego, rozwiązań technicznych stosowanych w Sklepie lub zmian, bądź potrzeb organizacyjnych, asortymentowych lub biznesowych dotyczących Sklepu.   
11.4. Zmiana Regulaminu nie ma wpływu na te transakcje, w których złożenie przez Klienta w Sklepie Zamówienia na dany towar nastąpiło przed wejściem w życie przedmiotowych zmian Regulaminu. Ta sama zasada dotyczy ewentualnych zmian cen, typów i kosztów dostawy.
11.5. W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie zastosowanie mają postanowienia przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności: Kodeks cywilny, ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 827). Treść aktów prawnych jest dostępna na stronie http://isap.sejm.gov.pl/ .
11.6. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 25.12.2014 r.

Załącznik nr 1  -  WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat : HCC Komputer, Stawowa 29, 43-303 Bielsko-Biała, e-mail: cdr@hcc.pl

Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi :(*)

Oznaczenie rzeczy/ usługi
Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
Adres konsumenta(-ów)
Data
Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

…………………………………..
/podpis/


(*) Niepotrzebne skreślić
INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni:
- w przypadku umów o świadczenie usług – od dnia zawarcia umowy;
- w przypadku umowy sprzedaży  - od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy, przy czym w przypadku umowy:
a) zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno – od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy
b) zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w częściach – od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej partii lub części.
c) o regularne dostarczanie rzeczy przez czas oznaczony - w którym weszli Państwo w posiadanie pierwszej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie pierwszej z rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas
- HCC Komputer, Stawowa 29, 43-303 Bielsko-Biała, e-mail: cdr@hcc.pl,
o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z niniejszego wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

W przypadku umów dotyczących świadczenia usług  - jeżeli zażądali Państwo rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy - zapłacą nam Państwo kwotę proporcjonalną do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Najczęściej kupowane
Subskrypcja
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



Statystyki
Gości online: 1
2216693
 

PayPal Płatnościstat4u
Amaray, Nostromo, A4Tech, Toshiba, Art, Akyga, PNY, Kingston, Scandisk, everActive, HP, IBM, Dell, Tp-Link, Suprapoint, Panasonic, Varta, Samsung, Microsoft, Omega, Maxell, Platinet, Philips, Ritek, Natec, A4tech, Sony, Esperanza, TDK, Platinum, Tracer, Logitech
Zadaj pytanie on-line
Aktualna Data: 2017-10-20 23:35
© HCC.PL. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.